zondag 14 oktober 2012

Voorbereidingsdagen gestart

Een goede voorbereiding is het halve werk...

Ben op de tweede dag van de voorbereidingsdagen. Heb deze bewust in het weekend gepland, want ik heb door de week vaak lunches en etentjes, zodat ik daar niet zo gemakkelijk de ruimte heb om me te houden aan de instructies.

Dag 1 met fruit doorgebracht; dat voelt al meteen gezond! En bitterzout... ja, de naam zegt het al. Niet lekker, maar wel effectief.
Op dag 2 de hele dag rijst gegeten. Dat is heel goed te doen. 200 gram over een aantal porties.
Ik merk nu op de tweede dag wat het effect is van deze voorbereiding. Alles spoelt heerlijk door.

En ik heb een heerlijk relax weekend. Geen afspraken, geen etentjes. Geen bezoek. Super! Ben wel heel benieuwd hoe het volgende week gaat, met toch een aantal eetafspraken. Misschien maar eens afwegen om die te verzetten. Mezelf ook even wat ruimte gunnen om te wennen aan dit nieuwe plan? Is ook wel een goed idee!

Mijn lief, die ook altijd kookt bij ons, is in ieder geval heel positief en wil me supporten. Voor hem is het handig als ik met kant en klare recepten kom. Dus dat ga ik goed voorbereiden.

Ik zal met regelmaat mijn tussenstanden posten. Hier is de beginstand (week1)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten