zondag 14 oktober 2012

Ik ben begonnen!

Vandaag, op 13 oktober 2012 ben ik begonnen met het programma van NederlandSlank. En ik heb er zin in!

Een beetje vreemd eigenlijk; zin hebben in afvallen. Maar dit programma lijkt gedegen, effectief en goed te doen te zijn. Ik heb vertrouwen in mezelf en in de begeleiding om het goed te doen en mijn doel te behalen.

Inmiddels alle bloedwaarden terug, heerlijk om te zien dat ik een gezond mens ben. Op basis van de bloedwaarden is mijn persoonlijke plan opgesteld en ik kan dat gaan volgen. Simpel. Kijk, daar hou ik van; dat ik uitgebalanceerd kan eten en er zelf niet teveel over hoef na te denken.

Ik wil 15 kilo afvallen. Zo, dat is er uit... het is nogal wat, maar ik ga ervoor.
Sinds ik met Poweryoga begonnen ben, voelt het als heel natuurlijk om ook heel bewust met mijn gewicht bezig te zijn, dus die combi is geweldig!
Mijn lichaam soepeler en lichter. Dat is mijn doel!

Zo zie ik er vandaag uit. Blijf kijken naar mijn blog, ik hou jullie graag op de hoogte!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten