donderdag 29 november 2012

Maten helft week 7...

Al met al wel weer hele mooie cijfers... Ik ben er erg blij mee, maar dat was al wel duidelijk!

Vandaag hoorde ik dat Angelique ook gaat starten, ze was zo enthousiast over mijn resultaat, dat ze meteen contact heeft opgenomen met Liesbeth. Geweldig vind ik dat!!
Onze resultaten zijn een boost voor anderen, of we het nu willen of niet, wij zijn rolmodellen...

Ik 'rolmodel' nog wel een tijdje door, ben nog niet bij mijn streefgewicht. Het gaat gemakkelijk, ik voel me geweldig en ik wens jullie allemaal veel succes met doorgaan of met beslissen om te beginnen!

1 opmerking:

  1. Heey Ineke,

    Ja ik ga ook beginnen gaaf toch!
    Ik ben zo benieuwd!
    Heb alleen nog moeite om die blog hier te krijgen maar dat vraag ik je de komende keer als ik je zie!!
    Binnenkort kun jij ook op mijn blog spieken.
    Alvast bedankt voor je inspiratie
    tot snel Angelique

    BeantwoordenVerwijderen